Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Produkt dnia
Mugga Spray DEET 50%-75ml
Mugga Spray DEET 50%-75ml
69,00 zł 39,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Jak długo będę czekał/a na przesyłkę?

Przesyłka kurierem GLS, docierają najwcześniej następnego dnia roboczego,od momentu wysłania towaru z naszego magazynu.

Ile będzie wynosił koszt przesyłki jeśli zamówię kilka przedmiotów?
Koszt przesyłki poznasz postępując zgodnie z procedurą zamówienia, tak naprawdę liczy się gabaryt i waga, większość produktów jest w cenie wysyłki za 14,90zł .Sprawdzenia dokładnej wartości ewentualnej dopłaty można dokonać poprzez umieszczenie produktów w koszyku zakupów.

Czy wysyłacie za pobraniem?
Tak, wysyłamy. Jest to bardzo wygodna forma dla nas jak i dla klienta, wtedy towar wysyłamy (praktycznie od razu) nie czkając na zaksięgowanie wpłaty przez nasz system. Proszę Pamiętać o podaniu numeru telefonu dla kuriera inaczej nie możemy wysłać paczki „ za pobraniem”.

Czy wysyłacie za granicę?
Tak, ale wcześniej trzeba ustalić koszty wysyłki z odbiorcą.

Jak mogę anulować/ zmodyfikować transakcję?
Wystarczy zalogować się do swojego konta. Zamówienia, które są w realizacji nie mogą być modyfikowane, prosimy wtedy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem email:   sklep@ekofamilia.pl

Jakim firmami wysyłacie przesyłki?
Wysyłamy firmą Kurierską GLS - lub w razie wysyłki z innego magazynu może to być firma K-KEX, DPD, oraz UPS.

Towar dotarł uszkodzony co teraz?
Spisz kurierem protokół szkody. Opisz w nim wygląd opakowania, towaru, powstałe uszkodzenia. Zwykle uszkodzenia przesyłki powstają w procesie jej doręczania.

Chcę zwrócić towar zakupiony u was, jak to zrobić?
Polskie prawo przewiduje prawo zwrotu towarów zakupionych na odległość (np. jeśli się pomyliłeś/towar ci się nie podoba) pod warunkiem, że są nienaruszone, nieużywane, fabrycznie zapakowane - posiadają plomby, metki, zabezpieczenia itd. Na zwrot masz 10 dni. Wystarczy, że odeślesz do nas zakupiony przedmiot, a wraz z nim dowód zakupu. Zasady te nie dotyczą aukcji z licytacją oraz zakupów, w których kupującym jest firma. Wystarczy pobrać FORMULARZ ZWROTU TOWARU  wydrukować (wypełnić) i odesłać do nas wraz z towarem.

Co daje zapisanie się do newslettera?
Będziesz z wyprzedzeniem informowany o nowych produktach, oraz promocjach - uzyskasz dostęp do kuponów rabatowych.

Jak mogę wypisać się do newslettera?
W przypadku osób zarejestrowanych w sklepie wystarczy wejść do swojego panelu klienta na stronie sklepu i w zakładce „subskrypcja newslettera” odznaczyć pole. Można także wysłać na nasz adres mailowy list z nagłówkiem "WYPISZ".

Czy muszę zakładać konto przy zamówieniu?
Nie, ale założenie konta pozwala na dostęp do dodatkowych funkcji jakie udostępnia sklep: indywidualny panel administracyjny klienta, aktualizacja informacji o promocjach, itp.

Czy mogę złożyć zamówienie inną drogą? Jaką?
Zamówienia przyjmujemy także za pośrednictwem e-mail: sklep@ekofamilia.pl

Czy otrzymam informację o wysyłce towaru?
Tak, zmiany statusu zamówienia będą przesyłane na adres e-mail podany w trakcie zamawiania produktów.

Kurier nie zastał mnie w domu co teraz?
Kurier po pierwszej próbie doręczenie powinien zostawić awizo (czasami nie ma takiej możliwości - zamknięta klatka itd.) i ponowi dostawę kolejnego dnia roboczego. Jeśli doręczenie będzie 2 razy nieskuteczne to przesyłka zostanie do nas zwrócona, dlatego upewnij się, że pod podanym przez Ciebie adresem będzie ktoś kto może odebrać paczkę. Dobrym rozwiązaniem jest podanie adresu pracy lub wywieszenie kartki, aby paczka została doręczona np. do sąsiada. Zazwyczaj jednak coraz częściej Kurierzy dzwonią przed dostarczeniem paczki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

KPAX Piotr Tworek

Zamów telefonicznie! Zadzwoń: 668 550 323 sklep@ekofamilia.pl
ul. J.H. Dąbrowskiego 431 60-451 Poznań woj. wielkopolskie
6141137879

Sklep internetowy Shoper.pl